24 June 2013

Prom Dress Idea + Sheinside Internationa Giveaway Winner

Asa cum poate ati vazut pe pagina mea de Facebook, astazi urmeaza sa va prezint o sugestie pentru  tinuta de bal deoarece tot suntem la sfarsitul facultatii si acest eveniment este extrem de aproape.
Daca nu v-ati gasit inca rochia perfecta, eu va recomand aceasta rochie multiway pe care o puteti gasi pe site-ul Avei: Ava Precub Design. Modalitatile de purtare sunt multiple iar in aceasta postare veti avea ocazia sa vedeti cum am dorit eu cat si Mihaela sa le purtam pentru a se mula cat mai bine pe gusturile noastre si de asemenea foarte important este sa ne simtim confortabil in ele.

Mergand la showroom-ul ei, va pot spune ca este foarte talentata si nu sunt putine produsele care mi-au fost pe plac !!
Asa cum v-am obisnuit astept parerile voastre 

Kisses, Manuella 
I was wearing: Dress: Here, Sandals: Zara, Earrings: H&M

P.S.: On the bottom of the post you will see the Sheinside Giveaway Winner. See if you`re the lucky one! :D






The winner is no. 69, Sorina Moldoveanu. Congrats, you`ll be contacted soon by us.
And for the rest of you, don`t be sad or mad because soon, i will prepare another Giveaway!
Kisses ♥



7 comments:

  1. Imi place muilt varianta lunga, purtata de tine!

    ReplyDelete
  2. Absolut superbe rochitele <3 ador detaliul din spate al rochiei tale!! kisses dear :*
    SandraB.ro

    ReplyDelete
  3. Frumoase rochițe! Nu mă pot hotărî care îmi place mai mult. :D

    ReplyDelete
  4. Ești foarte frumoasă, iar rochițele deosebite.

    ReplyDelete
  5. I love it! such a fabulous piece! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  6. Rochita este frumoasa iar tu arati deosebit in ea! Detaliul din spate "face toti banii :))"

    Te invit sa arunci o privire in dulapiorul meu: Shop My Closet

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)